vardagsblond

Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

Godmorgon!

Av Amanda bengtsson - 18 maj 2010 07:10

Godmorgon! Nu va det ju ett tag sen som jag bloggade och de på grund av att jag helt enkelt inte orkar, sen är det ju ganska jobbit när man har skolan och alla läxor. Men nu är jag här, just nu (kl 07:13) sitter jag vid datan, kl 08:10 ska jag gå upp till bussen och åka till skolan, sen efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men antagligen plugga till provet imorrn, och kanske åka till stallet en sväng men vi får se :)


Updaterar mer sen, puss hej!

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda bengtsson - 31 maj 2010 07:32

Hejsan! Ska snart börja gå ner till bussen, hatar måndagar alltid lika trött, men men man får tänka possetivt det är snart lov! :D<3 det enda problemet jag har är att jag måste hinna göra klart 2 st matte prov på två veckor + att jag komer ha ett ...

Av Amanda bengtsson - 30 maj 2010 11:40


Godmorgon! Idag vaknade jag vid tio ungefär, gick upp och åt frukost och sen gick jag och duchade... Idag ska jag åka och bowla med pappsen och syrran :) ska faktiskt bli väldigt roligt! Vädret är helt underbart! solen skiner!   nu är det knapt 2...

Av Amanda bengtsson - 19 maj 2010 13:56


Yippie! äntligen är sommaren här! det är ju såååå skönt ute! Tängte faktiskt ta och bada idag men jag ångrade mej x)<3 Har varit i  skolan och jag typ dog utav värmen, men jag fick ju iallafall sluta tidigare :) skulle egentligen slutat halv 4 men...

Av Amanda bengtsson - 21 april 2010 19:36

  Hejsan! Nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade här, har helt enkel inte hunnit eller så har jag inte orkat! Ska kortfatta veckan! I måndags gjorde jag inte så mycket vad jag minns kanske åkte till stallet en sväng, I Tisdags var det skola eller ...

Av Amanda bengtsson - 15 april 2010 20:59


Hejsan! glömmde skriva i bloggen igår, men kan ju säga att jag inte gjorde så mycket intresant så vi skippar gårdagen!   Idag var jag som vanligt i skolan, allt har varit väldigt bra. Hade typ 2 timmar hål så jag Olivia och några andra åkte in ti...

Presentation


Amanda Bengtsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards