vardagsblond

Alla inlägg under april 2010

Av Amanda bengtsson - 21 april 2010 19:36

  Hejsan! Nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade här, har helt enkel inte hunnit eller så har jag inte orkat! Ska kortfatta veckan! I måndags gjorde jag inte så mycket vad jag minns kanske åkte till stallet en sväng, I Tisdags var det skola eller aa de var ju skola hela långa veckan! I går därimot var jag hemma pga att jag kände mej hängig... Idag var jag i skolan, hade matte prov! :S Öhhmm... ja man kan ju säga att jag är kanon bra i matte *HOST* Håll tummarna för mej att jag klarar provet... Det lär ju behövas!.. Men iaf, efter skolan åkte jag till centrum, gick runt ock kikade i butikerna sen kom mamma och mötte mej. Köpte en Väska, ett par skor och solbrillor (Y) :) nu ska jag snart käka,

 uppdaterar nån annan gång puss hej! :) <3

 

        


 


Av Amanda bengtsson - 15 april 2010 20:59

Hejsan! glömmde skriva i bloggen igår, men kan ju säga att jag inte gjorde så mycket intresant så vi skippar gårdagen!


Idag var jag som vanligt i skolan, allt har varit väldigt bra. Hade typ 2 timmar hål så jag Olivia och några andra åkte in till centrum och kikade lite. köpte en mack och en flaska läsk och choklad :)<33 sen åkte vi tillbaks till skolan och chillade lite :P När jag kom hem från skolan åkte jag direkt till stallet och lilla Jazz. Red lite och tränade bugningar! det gick ju faktiskt jätte bra idag! :D<33 älskar Jazz grymt mycket! puss!<333

  

bild från idag! tycker att bugningarna börjar arta sej, nu ska han bara lära sej att göra det på komando! ;o

Av Amanda bengtsson - 13 april 2010 20:30

Idag har typ hela dagen gått upp och ner kan man säga... I början av dagen var det väl rätt så bra, sen när jag kom till skolan hade jag glömt idrottskläderna men fick vara med på idrotten idag.. sen när jag skulle hem från ridskolan skulle jag ta bussen hem, stod och pratade med olivia och när jag vänder mej om så åkte bussen förbi! -.-'' fick gå från krägga till gransäterskolan, jätte roligt verkligen! (Y) fick gå i försmå skor, har typ svullna fötter och skavsår.


Igår han jag ju inte skriva så mycket, men var iaf i stallet och re min mosters häst Tindra som inte blivit riden på 1,5 år, men det gick bra. Fick också min häst Jazz att buga som jag trodde var omöjligt! :P

kanske uppdaterar mer sen eller imorrn, Puss hej!


  

Av Amanda bengtsson - 12 april 2010 07:19

Godmorgon! idag är det skola.. Hoppas att jag inte har matte idag!

Asså ärligt talat, är det bra jag eller är matte verkligen svårt att fatta!? :S

Hatar matte! men.. nu ska jag inte sitta här och skriva om hur mycket jag hatar matte.

Gick upp vid halv 7, Tittade på klockan och slog mobilen i huvet på mej själv!sen slängde jag mej ner i sängen och typ dog! Och ja, enligt lilla Amanda så är det ett normalt beteènde... Kommer nog en bild från idag skulle jag tro! Ha det bäst, puss!<3

 

  

Av Amanda bengtsson - 12 april 2010 07:19

Godmorgon! idag är det skola.. Hoppas att jag inte har matte idag!

Asså ärligt talat, är det bra jag eller är matte verkligen svårt att fatta!? :S

Hatar matte! men.. nu ska jag inte sitta här och skriva om hur mycket jag hatar matte.

Gick upp vid halv 7, Tittade på klockan och slog mobilen i huvet på mej själv!sen slängde jag mej ner i sängen och typ dog! Och ja, enligt lilla Amanda så är det ett normalt beteènde... Kommer nog en bild från idag skulle jag tro! Ha det bäst, puss!<3

 

  

Av Amanda bengtsson - 12 april 2010 07:19

Godmorgon! idag är det skola.. Hoppas att jag inte har matte idag!

Asså ärligt talat, är det bra jag eller är matte verkligen svårt att fatta!? :S

Hatar matte! men.. nu ska jag inte sitta här och skriva om hur mycket jag hatar matte.

Gick upp vid halv 7, Tittade på klockan och slog mobilen i huvet på mej själv!sen slängde jag mej ner i sängen och typ dog! Och ja, enligt lilla Amanda så är det ett normalt beteènde... Kommer nog en bild från idag skulle jag tro! Ha det bäst, puss!<3

 

  

Av Amanda bengtsson - 11 april 2010 22:39

Idag har det varit en ganska seg söndag, inte minst för att jag har suttit hemma hela dagen, har pluggat typ hela dagen också! Gud vad jag önskar att det inte var skola imorrn! -.-'' men, men man måste ju tydligen gå i skola... Aja, nu har kattskrället rymt igen och vem är det som kommer att få leta reda på honom!? JO de är jag, -.-'' Ska nog snart gå och lägga mej, någon annan får ta hand om katten.. Godnatt, puss och kram!<3

 

  

Av Amanda bengtsson - 10 april 2010 15:18

Morrn, morrn! Glömde skriva ett inlägg igår men det gör väl nt så mke, var ute med Michelle, svängde över till gården och kikade på vad folket gjorde där nere, men det var tråkigt så vi gick vidare.. va ute hela kvällen typ hade iaf as kul!    Idag har jag inte gjort nånting typ, gjorde lite frukost till mej och Michelle bara sen kikade vi på tv (disaster dejt) haha, as kul! xD Ska nog gå och ducha snart tror jag, LOVAR att jag ska skriva ett inlägg till senare   

 Puss, puss!  


  

Presentation


Amanda Bengtsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards